Giresun Emniyet Müdürlüğü binasına, emniyet müdürlüğü personelinin katılımıyla Kızılay Giresun Şubesi tarafından kan bağışı kampanyası düzenlendi. İl Emniyet Müdürü Saruhan Kızılay ve emniyet personelinin katıldığı kampanya saat 17.00'a kadar devam edecek. Polislerin kampanyaya yoğun ilgi gösterdiği görüldü.
Milletvekili Hasan Turan’dan Trafik Kazası Sonrası Teşekkür Mesajı
22:12 - SAĞLIK