Giresun’un Keşap ilçesinde 19 lise öğrencisi gıda zehirlenmesi nedeniyle hastaneye kaldırıldı.
Keşap ilçesinde Fen Lisesinin yatılı pansiyonunda kalan 19 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle sabah saatlerinde Giresun’daki çeşitli hastanelere kaldırıldı. Karın ağrısı ve ishal şikayetiyle tedavi altına alınan öğrenciler tedavilerinin tamamlanmasının ardından taburcu edildi.
Milletvekili Hasan Turan’dan Trafik Kazası Sonrası Teşekkür Mesajı
22:12 - SAĞLIK