Kadıoğlu Meydanı Yeni Çehresine Kavuşuyor

Şebinkarahisar Belediyesi, Kadıoğlu Meydanı çevre düzenleme çalışmalarıyla ilçeye yeni bir yaşam alanı kazandırıyor. Başkan Ömer Şentürk çalışmaları inceledi.

ŞEBİNKARAHİSAR - 24-06-2026 14:58

Şebinkarahisar Belediyesi ekipleri, Kadıoğlu Meydanı çevre düzenleme çalışmaları kapsamında çim ekimi ve gübreleme işlemlerine başladı. Belediye Başkanı Ömer Şentürk çalışmaları yerinde inceledi.

Şebinkarahisar’ı daha modern, estetik ve yeşil bir görünüme kavuşturmak için düğmeye basan Şebinkarahisar Belediyesi, ilçenin merkez noktalarından biri olan Kadıoğlu Meydanı’nda kapsamlı bir çevre düzenleme çalışması başlattı. Yaz aylarının gelişiyle birlikte hız kazanan belediye çalışmalarıyla, Kadıoğlu Meydanı vatandaşların keyifle vakit geçirebileceği yepyeni bir yaşam alanına dönüşüyor.

Kadıoğlu Meydanı Yeşil Alanlarıyla Göz Dolduracak

Belediye ekipleri tarafından titizlikle yürütülen çalışmalar kapsamında meydanda çim ekimi ve gübreleme çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Şebinkarahisar çevre düzenlemesi projeleri arasında önemli bir yere sahip olan bu çalışma tamamlandığında, meydan hem estetik açıdan ilçeye değer katacak hem de yeşil dokusuyla nefes alacak bir alan haline gelecek.

Başkan Ömer Şentürk Çalışmaları Yerinde İnceledi

Şebinkarahisar Belediye Başkanı Sayın Ömer Şentürk, Kadıoğlu Meydanı’nda devam eden çalışmaları bizzat yerinde inceleyerek teknik ekipten detaylı bilgi aldı. İncelemeler sırasında meydandaki vatandaşlarla da bir araya gelen Başkan Şentürk, Şebinkarahisarlıların talep, görüş ve önerilerini tek tek dinledi.

"Daha Yaşanabilir ve Modern Bir Şebinkarahisar İçin Çalışıyoruz" Yaz döneminin başlamasıyla birlikte ilçenin her köşesinde estetik dokunuşlara imza attıklarını belirten belediye yetkilileri, Şebinkarahisar’ı daha yaşanabilir, temiz ve modern bir şehir haline getirmek amacıyla çevre düzenleme ve peyzaj çalışmalarına aralıksız devam edileceğini vurguladı.

Günün Diğer Haberleri