Şebinkarahisar’da görev yaptığı süre boyunca başarılı çalışmalara imza atan ve son kararname ile Kilis Vali Yardımcılığı görevine atanan Kaymakam Dr. Yasin Ardıç, makamında ziyaretçilerini ağırlamaya devam ediyor. Şebinkarahisar kamuoyu ve yerel yöneticiler, ilçeye katkılarından dolayı Dr. Yasin Ardıç’a teşekkürlerini iletmek için ziyaretlerini sürdürüyor.

İl Genel Meclisi Üyelerinden Hayırlı Olsun Ziyareti

Ziyaretler kapsamında, Giresun İl Genel Meclisi Üyeleri Sancar Demir, Mustafa Boyacı, Köylere Hizmet Götürme Birliği Müdür V. Mehmet Çiftçi Kaymakam Dr. Yasin Ardıç’ı makamında ziyaret ederek yeni görevi için hayırlı olsun dileklerini ilettiler.

Oldukça samimi bir atmosferde gerçekleştirilen ziyarette, İl Genel Meclisi üyeleri Şebinkarahisar’a sunduğu değerli hizmetler ve kazandırdığı projeler dolayısıyla Kaymakam Ardıç’a teşekkürlerini sunarak, Kilis’teki yeni görev yerinde üstün başarılar temenni ettiler.

Kaymakam Dr. Yasin Ardıç’tan Teşekkür Mesajı

Şebinkarahisar’da görev yapmaktan ve ilçe halkına hizmet etmekten büyük onur duyduğunu ifade eden Kaymakam Dr. Yasin Ardıç, nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri dolayısıyla İl Genel Meclisi Üyeleri Sancar Demir, Mustafa Boyacı ve Köylere Hizmet Götürme Birliği Müdür V. Mehmet Çiftçi’ye teşekkür etti.

Advert