Şebinkarahisar Belediyesi, daha yaşanabilir bir ilçe hedefiyle başlattığı temizlik seferberliğine hız kesmeden devam ediyor. İlçe genelinde periyodik olarak sürdürülen çevre düzenleme faaliyetlerinin yeni durağı, vatandaşların yoğun olarak kullandığı Şebinkarahisar Devlet Hastanesi yolu oldu. Halk sağlığını korumak ve çevre kirliliğini önlemek amacıyla hastane güzergahında kapsamlı yol yıkama ve detaylı çevre temizliği yapıldı.

Şehir genelindeki altyapı ve üstyapı çalışmalarını titizlikle denetleyen Şebinkarahisar Belediye Başkanı Ömer Şentürk, hastane yolundaki temizlik faaliyetlerini de yerinde inceledi. Sahada görev yapan belediye temizlik ekiplerinden süreç hakkında detaylı bilgi alan Başkan Şentürk, çalışmaların aksamadan ve standartlara uygun bir şekilde yürütülmesini yakından takip etti.

"Daha Temiz ve Sağlıklı Bir Şebinkarahisar İçin"

Şebinkarahisar Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, vatandaşların günlük yaşamlarını kolaylaştırmak ve hijyenik bir ortak kullanım alanı sunmak için mesaisini aralıksız sürdürüyor. Hastane güzergahında yapılan bu detaylı yıkama işlemi, özellikle sağlık hizmeti almaya giden hastalar ve hasta yakınları tarafından memnuniyetle karşılandı.

Belediye yetkililerinden alınan bilgiye göre; ilçenin cadde, sokak ve diğer tüm ortak kullanım alanlarında yürütülen periyodik temizlik ve çevre düzenleme çalışmaları, "daha temiz, daha sağlıklı ve daha yaşanabilir bir Şebinkarahisar" vizyonu doğrultusunda artarak devam edecek.

Advert