Şebinkarahisar Belediyesi, ilçenin altyapısını modernize etmek ve doğayı korumak adına başlattığı çevre yatırımlarına ara vermeden devam ediyor. Şehrin atık su yönetimini standartların üzerine taşıyacak olan Şebinkarahisar Atıksu Arıtma Tesisi projesindeki inşaat çalışmaları ilerliyor.

Başkan Şentürk’ten Yerinde Denetim

Şebinkarahisar Belediye Başkanı Ömer Şentürk, proje sahasına gerçekleştirdiği inceleme gezisinde, çalışmalarda gelinen son noktayı değerlendirdi. İncelemelere Başkan Şentürk’e eşlik eden Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürü Hamdi Dalgıç ve Fen İşleri Müdürü Bekir Alp Karakayalı, teknik süreçler hakkında detaylı bir bilgilendirme yaptı.

Heyet, tesis sahasında yapımına başlanan atık arıtma havuzlarını inceleyerek, yürütülen imalatların planlanan takvime uygun ilerleyip ilerlemediğini kontrol etti.

"Çevreye Duyarlı Bir Altyapı Hedefliyoruz"

İncelemelerin ardından açıklamalarda bulunan Şebinkarahisar Belediyesi yetkilileri, projenin sadece bir altyapı çalışması değil, aynı zamanda gelecek nesillere daha temiz bir çevre bırakma vizyonunun bir parçası olduğunu ifade etti. Şebinkarahisar’ın altyapısını daha güçlü ve çevreye duyarlı bir yapıya kavuşturmak amacıyla başlatılan projenin, tamamlandığında ilçenin önemli bir ihtiyacını karşılayacağı belirtildi.

Teknik ekipten aldığı bilgiler doğrultusunda çalışmaların hızla devam ettiğini belirten Başkan Şentürk, projenin Şebinkarahisar’a hayırlı olmasını dileyerek, çevre yatırımlarının öncelikleri olmaya devam edeceğini vurguladı.

Advert