Şebinkarahisar'da Basın Camiasına Teşekkür Belgesi Verildi Şebinkarahisar Kaymakamı Taner Tengir, Şebinkarahisar'da görev yapan basın mensuplarına teşekkür belgesi verdi. 05-06-2020 23:37 Abone Ol " ŞEBİNKARAHİSAR Şebinkarahisar’da Atıksu Arıtma Tesisinde Çalışmaları Devam Ediyor Şebinkarahisar Devlet Hastanesi Güzergahında Kapsamlı Temizlik DOKA’dan Şebinkarahisar’a Ziyaret: Taşhanlar Projesi İncelendi DOKA’dan Şebinkarahisar Kadınlar Dokuyor Kooperatifi’ne Ziyaret Kadıoğlu Meydanı Yeni Çehresine Kavuşuyor Çok Okunanlar 1 Şebinkarahisar’da Atıksu Arıtma Tesisinde Çalışmaları Devam Ediyor 2 Milletvekili Hasan Turan’dan Trafik Kazası Sonrası Teşekkür Mesajı